×
Paycell Ucretsiz - Uygulama Marketlerde
İNCELE

Sıkça Sorulan Sorular

Kurtarma Kodu, güvenliğini arttıran ve yalnızca senin bildiğin, sana özel ve değiştirebileceğin bir kimlik doğrulama adımıdır. Detaylı bilgi için: https://paycell.com.tr/kurtarma-kodu

Kurtarma Kodu, kimlik doğrulama adımı olarak kullanılacağı için güvenliğini arttırmak adına güncelleme için de bazı kriterler belirledik;

  • 24 saat içinde sadece 1 kere güncelleyebilirsin.
  • Yeni Kurtarma Kodu’n, son 3 Kurtarma Kodu’nla aynı olamaz.

Uygulama şifresi, Paycell uygulamasına giriş yaparken kullanılır.

Kurtarma Kodu ise;

  • Uygulama şifreni unuttuğunda yenilerken,
  • Çağrı merkezimizi aradığında kimliğini doğrulamak için kullanılır.

  • Paycell uygulamasına giriş yaparak, Profil menüsündeki “Kurtarma Kodu’nu Güncelle” seçeneğinden güncelleyebilirsin.
  • Turkcell İletişim Merkezlerine uğrayarak, cep telefonuna göndereceğimiz yenileme bağlantısından Kurtarma Kodu’nu güncelleyebilirsin.

  • Paycell’e üye olurken,
  • Uygulamamıza ilk başarılı giriş sonrasında,
  • 0850 622 60 60 numaralı çağrı merkezimizi arayarak cep telefonuna göndereceğimiz SMS’teki linke tıklayarak Kurtarma Kodu’nu oluşturabilirsin.

Kurtarma Kodu’nu oluşturduktan sonra, güvenliğin için kimseyle paylaşmamanı öneririz.

Kurtarma Kodu, Paycell uygulama şifreni yenilerken ve çağrı merkezimizde yapacağın işlemlerde kullanabileceğin bir kimlik doğrulama adımıdır.

Kurtarma Kodu, kimlik doğrulama adımı olarak kullanılacağı için güvenliğini arttırmak adına bazı kriterler belirledik;

  • 6 karakterden ve sadece rakamlardan oluşmalıdır.
  • Ardışık ve birbirini tekrarlayan rakamlar yer almamalıdır.
  • 19 ile başlamamalıdır.

Uygun olmayan örnekler;

6h7F44

190311

111345

233368

34*7-6

654441

Paycell’e cep telefonu numarası ve güncel e-posta adresi girerek kayıt olursun.

Paycell Destek Ekibi haftanın 6 günü (Pazar hariç) saat 07:30 ile 22.00 arası destek oluyor. Destek ekibine aşağıdaki telefon numarasından ya da e-posta göndererek ulaşabilirsin.

info@paycell.com.tr adresine mail atarak

0850 622 60 60 nolu telefonu arayarak

Twitter, Instagram ve Facebook Paycell sayfalarından ya da

www.todeb.org.tr adresi üzerinden iletebilirsin.

Paycell hesabına, ilk defa giriş yaptığın cihazdan farklı bir cihaz üzerinden giriş yapmak istediğinde cihaz eşleştirme uyarısıyla karşılaşırsın. Hesabın ile eşleşmiş olan cihazın yanında ise; eşleşmiş cihazına gönderdiğimiz bildirim üzerinden onay verebilirsin, eşleşmiş cihazın yanında değil ise eşleşmeyi kaldır seçeneğine tıklayarak mevcut cihazına gönderdiğimiz doğrulama mesajı ile cihaz eşleşmesi sağlayarak hesabına giriş yapabilirsin.

 

Paycell’i operatör bağımsız tüm müşteriler kullanabilir, Turkcell müşterisi olmak zorunlu değildir.

Şifre giriş ekranında yer alan “Şifremi Unuttum” linkine tıklaman yeterlidir. Paycell’de kayıtlı e-posta adresine şifre sıfırlama linki gönderilecektir. Bu linke tıklayarak yeni şifreni belirleyebilirsin.

Paycell’e kayıt esnasında e-posta adresini hatalı girmen durumunda, 0850 622 60 60 Paycell Çağrı Merkezi aracılığıyla güncelleyebilirsin.Paycell’e kayıt işlemini tamamlandıktan sonra e-posta adresini değiştirmek istersen Hesap Yönetimi, Kişisel Bilgiler menüsünden e-posta adresini istediğin zaman değiştirebilirsin ancak Paycell’i kullanmaya devam edebilmek için güncel e-posta adresini doğrulaman gerekmektedir.

iOS ve Android işletim sistemli akıllı telefonlarda kullanabilirsin.

Mail order özelliği (kartsız çekim) Paycell POS içinden yapılamamaktadır.

Cihazın içerisinde 2GB M2M hat bulunmaktadır. Cihaz wi-fi’a da bağlanabilir, içinde bulunan data hattı ile internet kullanabilir

POS cihazının kamerasından barkod okunabilir, işlem anında e-fatura kesebilir ve bilgi fişi verir.

Xiaomi firmasına ait Sunmi P2 cihazı kullanılmaktadır.

Sözleşmelerin eksiksiz iletilmesi sonucu 4-8 gün içinde saha firması cihaz kurulumunu gerçekleştirir.

Paycell POS dan yapılan işlemlerin hak edişleri işyerlerinin hesabına “ertesi gün” geçer.

Evet kullanabilir.

Çipli, pinli, temaslı, temassız, QR okuma, Faturana Yansıt yöntemleriyle ödeme alabilirsiniz.

İşiniz için kullandığınız özel uygulamaları Android tabanı sayesinde, Paycell’e bildirmek koşuluyla, kolayca yükleyebilirsiniz

Tüm hak edişler belirteceğiniz tekil banka hesabına yatırılır, her banka için ayrı bir hesap açmaya gerek yoktur

Paraf, Word ve Bonus özellikli kartlarla taksit yapılabilir, diğer kart şemaları da yıl içerisinde sisteme eklenecektir.

Bazı yabancı kartlar dışındaki tüm bankaların debit ve kredi kartlarından tek çekim işlem alınabilir.

Evet, müşteriniz QR ile ödemede, QR taratma veya okumadan sonra ödeme sayfasına geldiğinde kart ekle diyerek kart ekleyip ilgili kartla işlem gerçekleştirebilir.

Evet, müşterileriniz Paycell altyapısının geçerli olduğu noktalardan kaydedilen kartlara sizin işyerinizden de ulaşabilecektir.

3D’li ve 3D’siz ödeme seçeneklerini tercihinize göre destekleyebilmekteyiz.

Tercihinize göre banka ya da kredi kartı ile ödeme alabilirsiniz.

Paycell sizinle düzenli olarak gerçekleşen işlemlere dair rapor paylaşmaktadır.

Hayır. Çünkü Paycell QR’dan ödeme alabilmek için Paycell’e kayıtlı ödeme yöntemleri kullanılmalıdır.

Paycell QR ile ödeme hizmeti almak için linke tıklayarak bilgilerinizi doldurun. Başvurunuz sonrasında ekiplerimiz sizlere ulaşacaktır.

PCI DSS sertifikasıyla Paycell altyapısına kaydedilen müşterilerin kartları güvenli bir şekilde üye işyerlerinin ödeme noktalarında kullandırılır. Dilerseniz güvenliği arttırmak için 3D olarak da ödeme alabilirsiniz.

Paycell Kart ile ilgili kayıp/çalıntı, itiraz, bakiye iade işlemleri ve tüm dilek ve şikayetlerini 0850 622 60 60 numaralı müşteri hizmetleri hattından veya Paycell uygulaması içinde Bize Ulaşın bölümünden iletebilirsin.

Paycell Kartlı hattınızı farklı bir operatöre taşıdığınızda da kullanmaya devam edebilirsiniz. Ancak hattınızı taşımanızdan kaynaklı Paycell uygulama içerisinden kartını görüntüleme, bakiye yükleme ve kartınızla ilgili SMS alma durumlarında sıkıntı yaşayabilirsiniz. Güvenliğiniz için dilerseniz kartın içerisindeki bakiyenin iadesini talep edip, kartınızı iptal ettirebilir ve yeni bir Paycell Kart alabilirsiniz.

Mevzuat kriter limitleri doğrultusunda bakiye iadesi talep edebilir. Talebinizi 0850 622 60 60 numaralı Paycell Müşteri Hizmetleri kanalı aracılığıyla iletebilirsiniz. Bakiye iade talebi yıllık 1000 TL ile sınırlandırılmıştır. Turkcell Mağazaları’na gelerek KYC (kimlik teyidi) yapmış müşterilerimiz bu limite takılmadan iade talebinde bulunabilirler.

Güvenliğiniz için karta tanımlı olan telefon numarasını değiştiremiyoruz. Yeni bir kart alarak hattınıza tanımlayabilirsiniz.

Paycell Kart ile banka ATM’lerinden ve PTTmatiklerden nakit çekim işlemi yapılabilir.

Paycell Kart bakiyenizi PKART BAKIYE boşluk kartınızın son 4 hanesini Turkcell abonesiyseniz 2255’e, değilseniz 0532 752 2255’e SMS atarak veya Paycell uygulamasından öğrenebilirsiniz.

Paycell uygulamasından, tüm banka ATM’lerinden ya da Paycell çağrı merkezinde IVR üzerinden şifrenizi değiştirebilirsiniz. Paycell uygulamasından kart şifrenizi değiştirmek için “Cüzdanım” ekranında yer alan “Kartlar/IBANlar”a tıklar, şifresini değiştirmek istediğiniz kartı seçersiniz. Açılan ekranda yer alan “Ayarlar” sembolüne tıklayıp şifre işlemlerini seçtikten sonra sonra yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.

Turkcell mağazalarından kimlik doğrulaması yaptırarak işlem limitlerinizi 150.000 TL’ye kadar yükseltebilirsiniz. Turkcell mağazalarına giderken adınıza gelmiş son 3 aya ait bir fatura ve kimliğini götürmeniz gerekmektedir.

Paycell Kart’ta aidat ödemezsin! Bir önceki ay işlem harcama veya finansal işlem yapmayan kartlardan 3,90 TL inaktiflik ücreti alınır.

  • Turkcell mağazalarından ücretsiz
  • Paycell Uygulamasından başka banka/kredi kartıyla
  • Tüm banka atmlerinden ve PTTmatiklerden
  • CarrefourSA Mağazalarından
  • Şok Marketlerden
  • EFT/Havale ile Banka Adı: Denizbank A.Ş. (134)
    Şehir: İstanbul
    Şube: PAYCELL (3276)
    Alıcı: Kart Sahibinin Adı Soyadı
    Hesap numarası: 16 haneli Paycell Kart numarası
  • PTT’lerden

Turkcell Mağazaları, turkcell.com.tr, D&R Mağazaları, PTT şubeleri, CarrefourSA Mağazaları, ŞOK Marketler ve hepsiburada.com’dan satın alabilir ya da Paycell uygulamasından sanal kart oluşturabilirsiniz.

Paycell Kart kullanım olarak banka hesap kartlarından ya da kredi kartlarından farklı değildir. Mağazalarda ve internette diğer kartların kullanıldığı her yerde kullanılabilir. Farkı ise Paycell Kart kullanmak için başvuru yapmaya gerek yoktur, sözleşme imzalama, kefil gösterme derdi yoktur. Paycell Kart kullanmak için sadece bir cep telefonu numarasına sahip olmanız ve TC vatandaşı olmanız gerekmektedir. Yaş sınırı olmadığı gibi, hesap işletim ücreti ya da yıllık kredi kartı aidatı gibi yüksek masrafları da yoktur. Üstelik Paycell Kart sahipleri her 1 TL harcamasından 2 Paycell Puan kazanır. Paycell Kart sadece Turkcell müşterilerine değil tüm operatörlere açıktır, yani Vodafone ve Türk Telekom hat sahipleri de Paycell Kart kullanabilir; kampanya ve fırsatlarından yararlanır.

1)Harçlık Kart nedir? Paycell Kart’ın bakiye ve kart hareket bilgilerinin iki farklı kullanıcıda görüntülenmesine imkan veren bir özelliktir. Kullanıcılar Paycell uygulamasında bu bilgileri görüntüleyebilir ve işlem yapabilir. Kartın asıl sahibi kartı aktive eden kişidir. Örneğin; bir ebeveyn bir Paycell Kart alıp kendi numarasına aktive edip fiziksel kartı çocuğuna verebilir. Kart hem çocuğun hem ebeveynin uygulamasında görüntülenir. Ebeveyn, çocuğunun tüm harcamalarını takip eder.

2) Nasıl tanımlanır? Harçlık Kart Paycell uygulaması üzerinden kolaylıkla tanımlanabilir. Harçlık Kart tanımlamak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:

  • Ana sayfa’da bulunan “Paycell Harçlık Kart Tanımla” butonuna tıklanır.
  • Çıkan sayfadaki Paycell Kart listesinden Harçlık Kart olarak tanımlanmak istenen kart seçilir.
  • Harçlık Kart’ın tanımlanacağı kişi çıkan listeden seçilerek ya da kişinin telefon numarasının manuel olarak girilmesiyle belirlenir.
  • Harçlık Kart kullanıcısının ad-soyad bilgisi girilir.
  • Onayla butonuna basılmasıyla işlem onaylanır.

3) Tanımlandığında ne olur? Harçlık Kart tanımlama işlemlerinin ardından tanımlanan Paycell Kart’ın bakiye ve kart hareket bilgileri tanımlayan (ebeveyn kullanıcı) ve tanımlanan (çocuk kullanıcı) kişi tarafından Paycell uygulaması üzerinden görüntülenebilecektir. Aynı zamanda Harçlık Kart tanımlanan kişinin (çocuk kullanıcı) yaptığı harcamalara ait bilgilendirme mesajları tanımlayan kişiye (ebeveyn kullanıcı) gönderilir. Harçlık Kart olarak tanımlanan Paycell Kart ebeveyn kullanıcı ve çocuk kullanıcının Paycell uygulamasında Paycell Kart listesinde görüntülenebilir.

4) Ebeveyn kullanıcının hangi özellikleri yapma yetkisi bulunuyor?

  • Ebeveyn kullanıcı Harçlık Kart’ın bakiye ve kart hareket bilgileri Paycell uygulaması üzerinden görüntüleyebilir.
  • KYC (Kimlik Teyidi) yaparak limit artırabilme: Kimlik teyidi için kimliği ve adına kayıtlı son 3 aya ait bir faturası ile Turkcell Mağazaları’ndan gerekli işlemleri yapan kullanıcılar hem ebeveyn kullanıcı hem de çocuk kullanıcı için Harçlık Kart’ın limitini kolaylıkla artırabilir
  • Ebeveyn kullanıcı Paycell Kart’a bakiye yükleyebilir, harcayabilir ve uygulamadan geçen finansal işlemler yapabilir.
  • Ebeveyn kullanıcı Harçlık Kart’ın şifresini belirleyebilir ve değiştirebilir.
  • Ebeveyn kullanıcı Harçlık Kart’a işlem kısıtı koyabilir. İnternet ve telefon/posta üzerinden alışveriş işlemleri uygulama üzerinden kapatılabilir.
  • Ebeveyn kullanıcı Harçlık Kart’ın işlem hareketlerini ve anlık bakiyesini görüntüleyebilir.
  • Ebeveyn kullanıcı Harçlık Kart’ı kapatabilir, karttan talebi doğrultusunda iade alabilir.
  • Ebeveyn kullanıcı dilediği zaman Harçlık Kart tanımını kaldırabilir.

5) Çocuk kullanıcının hangi özellikleri yapma yetkisi bulunuyor?

  • Çocuk kullanıcı kendisine tanımlanan Harçlık Kart’ın bakiye ve kart hareket bilgileri Paycell uygulaması üzerinden görüntüleyebilir.
  • Çocuk kullanıcı Harçlık Kart’tan mağaza içi ya da online dilediği şekilde harcama ve yapabilir ve uygulama dışındaki bütün kanallardan karta bakiye yükleyebilir.

6) Harcama SMS’leri ve 3D doğrulama SMS’leri hangi kullanıcıya gider? Harcama SMS’leri ve 3D doğrulama SMS’leri ebeveyn kullanıcıya gitmektedir ve SMS gönderilen kullanıcı değiştirilemez.

7) Çocuk kullanıcıya giden herhangi bir SMS var mı? Ebeveyn kullanıcının Harçlık Kart tanımlama işlemlerinin ardından çocuk kullanıcıya bilgilendirme SMS’i gönderilir. Eğer çocuk kullanıcının Paycell uygulaması yoksa gönderilen bilgilendirme SMS içinde bulunan linke tıklayarak Paycell uygulamasını indirebilir. Ayrıca Harçlık Kart’ın ortak kullanımının kapatılmasının ardından çocuk kullanıcıya bilgilendirme SMS’I gönderilir.

8) Ebeveyn kullanıcıya giden SMS var mı? Çocuk kullanıcı harçlık kart tanımlama talebini kabul ettiğinde ve reddettiğinde ebeveyn kullanıcıya SMS gider.

Evet, yapabilirsin.

MASAK çerçevesinde ön ödemeli kartınız ile yapacağınız işlemler güvenlik gerekçesiyle belirli limitlerle sınırlandırılmıştır. Basitleştirilmiş Tedbirler kapsamında kalan işlemleri kimlik teyidi gerekmeden yapabilirsiniz. (MASAK Genel Tebliği Sıra no:5)
-Toplamda aylık yükleme tutarının 2750 TL’yi,
-Toplamda anlık bakiye tutarının 2750 TL’yi,
-Toplamda yıllık iade tutarının 1000 TL’yi aşması durumunda kimlik teyit ve tespit sürecine geçilir.
Kimlik doğrulamasını yapmış müşterilerimiz için aylık yükleme toplam 150.000 TL’dir. Bakiye iade taleplerini herhangi bir limit olmadan iletebilirler. Kimlik teyidi için kimliğiniz ve adınıza kayıtlı son 3 aya ait bir faturanız ile Turkcell Mağazaları’nı ziyaret etmeniz gerekmektedir.

Paycell Kart’ın ekstresi yoktur. Kart ile yapılan harcamalar Paycell uygulamasından takip edilebilir. “Hesabım” ekranında yer alan “Paycell Kart”a tıklanır, kontrol etmek istediğiniz kart içerisine girilip “Kart Hareketleri” butonuna tıklayarak işlem tarihçesini görüntülenir.

Evet, hediye edebilirsiniz. Paycell Kart’a aktivasyon yapmadan bakiye yükleyip yakınlarınıza hediye etmek için Turkcell Mağazaları’ndaki görevlilerden destek alabilirsiniz.

Paycell Kart’ı kullanıma açmak için ad/soyad, telefon numarası ve TC kimlik numarası bilgilerini bildirmeniz gerekmektedir. Turkcell hat sahipleri sadece GSM bilgileri ile kart aktivasyonunu gerçekleştirebilir. Paycell Kart’ınızı kullanıma açmak için Turkcell Mağazaları’ndan destek alabilirsiniz ya da Paycell uygulaması üzerinden aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1) Paycell uygulamasına giriş yapılır.
2) “Hesabım” ekranındaki “Paycell Kart” alanına girerek “Kart Ekle” butonuna tıklanır.
3) Kart aktivasyon adımından kart bilgileri eklenir ve Paycell Kart aktive edilir.
Sanal Kart oluşturmak için aşağıdaki adımları takip etmelisiniz:
1) Paycell uygulamasına giriş yapılır.
2) “Hesabım” ekranındaki “Paycell Kart” alanında “Sanal Kart Oluştur” butonuna tıklanır.
3)“Kart Kayıt Adı” girilir ve “Kart Saklama Sözleşmesi’ni okudum kabul ediyorum” bölümü işaretlenir.
4)Sanal Paycell Kart’ınız kullanıma hazır hale gelir.

Telefon numaranıza ve TC kimlik numaranıza ilişkili maksimum 7 adet Paycell Kart sahibi olabilirsiniz.

Paycell Kart’ı yurt içinde ve yurt dışında tüm mağaza ve internet alışverişlerinizde banka kartlarının geçtiği her yerde VISA/Mastercard güvencesiyle kullanabilir; harcamalarınızı kartınızla gerçekleştirebilirsiniz.

Evet. Paycell’e kart kaydetmek için operatörünün Turkcell olmasına gerek yoktur.

Paycell’e kartını kaydetmek için ek bir ücret ödemezsin.

Paycell veya Paycell’in geçerli olduğu işyerlerinin ödeme sayfalarından kayıtlı kartlar sıralandıktan sonra istediğiniz kartı silebilirsin.

Paycell’e banka, kredi kartı ve ön ödemeli kartlar dahil olmak üzere Visa, Troy, Mastercard ve American Express altyapısına sahip tüm kartları kaydedebilirsin.

Sanal POS ile ödeme hizmeti almak için <a href=”#” data-toggle=”modal” data-target=”#being_paycell_now”>linke</a> tıklayarak bilgilerinizi doldurun. Başvurunuz sonrasında ekiplerimiz sizlere ulaşacaktır.

Başvurunuzu yaptıktan sonra https://paycell.com.tr/paycell-api/ sayafasından entegrasyona başlayabilirsiniz.

Evet yapabilir, tüm banka/kredi kartlarından Paycell üyesi ya da Turkcell hat sahibi olup olmamasına bakılmadan hemen ödemelerini yapabilirler

Sadece sizin girebileceğiniz yönetim ekranlarından işlemlerinizi anında görüntüleyebilirsiniz.

Her ay sonunda Paycell ‘den geçen işlemlere ait komisyon tutarları toplanarak üye işyerine faturalandırılacaktır. Üye işyerinin sunduğu hizmete dair faturalaşma kendisi ile müşterisi arasında yapılacaktır.

Tüm bankaların kredi ve banka kartları ile müşterileriniz ödeme yapabilir.

Evet 3D ile ödeme alabilirsiniz.

İster ertesi gün isterseniz belli bir gün sonrasında ödemelerinizi alabilirsiniz.

Günlük raporlamalar ile ödemelerinize ait tüm detayları görebiliyor olacaksınız.

Evet 3d ile ödeme alabilirsiniz.

Müşterileriniz Paycell Cüzdan’a kredi, banka kartı veya Paycell hesaplarını ekleyebilir.

Evet, Paycell altyapısının geçerli olduğu noktalardan kaydedilen kartlara sizlerin işyerinden de müşteriler ulaşabilecektir.

“Paycell ile Öde” platformu mobil platformlar iOS ve Android için native olarak hazırlanmıştır. Ek olarak web siteleri veya web tabanlı uygulamalar için de Web platformlarına uygun SDK’ları da geliştirilmiştir. Bu doküman Web SDK platformu için hazırlanmış, Web SDK platformuna “Paycell ile Öde”nin nasıl entegre edileceği anlatılmaktadır.

Üye iş yerinizin online ortamdaki satış mecrasında, ödeme sayfasında ödeme seçeneği olarak “Paycell ile Öde” konumlandırılır. Müşteriniz Paycell ile ödeme yapmak istediğinde Paycell ekranları iframe ya da lightbox olarak açılır. Ödeme sayfasına kullanıcı, telefon numarası ile giriş yapar. Sonrasında Paycell uygulamasından oluşturduğu Paycell şifresi var ise şifreyi girip devam eder. Mevcutta olan ödeme yöntemlerinden dilediği ile alışverişini tamamlar. Eğer Paycell kullanıcısı değilse, üyelik oluşturma adımlarından sonra kredi kartı ekleyerek ya da Turkcell’li ise Karta Aktarılabilir Bakiye’lerini aktive ederek ödemesini kolayca yapabilir.

Evet, kredi kartlarıyla yapılan ödemelerde üye işyerinin sanal POS’larının tanımına göre taksit opsiyonları sunularak da ödeme yapılabilir.

• Müşterileriniz Paycell’e kaydettikleri kredi kartlarını ya da yeni ekleyecekleri kartlarını kullanabilirler.
• Turkcell’li müşterilerinize tanımlanan Karta Aktarılabilir Bakiye’lerini alışverişlerinde kullanarak Turkcell faturasına yansıtarak ödeme yapabilirler.
• Paycell Kart’larını kaydederek alışverişlerini gerçekleştirebilirler.

Bu işlemden Turkcell faturalı bireysel hat sahipleri, firma yetkilisi onayı ile faturalı kurumsal hat sahipleri ve bakiye yükleyerek Turkcell ön ödemeli hat sahipleri yararlanabilir.

Faturana Yansıt’ı kullanmadığınız durumlarda herhangi bir ücret alınmaz, tamamen ücretsizdir. 

Yeni alınan bireysel faturalı hatlar için aylık limit 150 TL’dir ve anında aktive olur. Limitini hemen Paycell anlaşmalı üye iş yerlerinde kullanmaya başlayabilirsin.

Limitiniz size özeldir ve her ay fatura kesim tarihinde güncellenir. 

Limitini aşağıdaki yöntemlerle öğrenebilirsin:

  • Paycell uygulamasından
  • MOBILODEME LIMIT yazıp 2200’e göndererek
  • 0850 622 60 60 Paycell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak

Limitler üye iş yerine göre farklılık gösterebilir. Kurumsal hatlar için bu durum geçerli değildir. Kurumsal hatlarda limiti şirket yetkisi belirler.

Hattınızı MOBILODEMEKAPAMA yazıp 5522’ye göndererek ya da Çağrı merkezimizi 0850 622 60 60 numaralı telefondan arayarak Faturana Yansıt işlemlerine kapatabilirsiniz.

  • “AC” yazıp 5522 mesaj atarak,
  • Paycell uygulaması üzerinden,
  • 08506226060 numaralı  Çağrı Merkezi’mizi arayarak 
  • Turkcell BİP üzerinden,
  • Turkcell DO uygulaması üzerinden hattınızı Faturana Yansıt’a açabilirsiniz.

App Store’da, Faturana Yansıt’la Öde nasıl kullanırım?
App Store’da Turkcell faturana yansıtarak ödeme yapmak için Touch ID veya Apple Kimliğini ve parolanı kullanarak giriş yap. Ödeme bilgilerine dokun. “Faturana Yansıt’la Öde”yi seç, ardından kullanacağın cep telefonu numaranı seç ve “Bitti”ye dokun.
Böylece hesabınla gerçekleştirilecek tüm satın alma işlemleri artık cep telefonu faturana yansıtılacak ya da TL bakiyenden düşecektir. App Store’da, Faturana Yansıt’la Öde’yi kullanmak için linkteki adımları takip edebilirsin.

Google Play Store’da Turkcell faturana yansıtarak ödeme yapmak için Google Play Store uygulaması menüsünden hesabım başlığına girerek ödeme bilgileri alanında “Paycell |Faturana Yansıt’la Öde” seçeneğini seçmen yeterlidir.
Satın Alma işlemi için üzerinde tutar yazılı satın al düğmesine basarak işlemini başlatabilir, açılacak onay ekranında onayını vererek işlemini tek tıkla tamamlayabilirsin.
Google Play Store’da, Faturana Yansıt’la Öde kullanmak için linkteki adımları takip edebilirsin.

Bu işlemden yalnızca Turkcell faturalı bireysel hat sahipleri yararlanabilir.

Limitiniz size özeldir ve her ay fatura kesim tarihinde güncellenir. 

Karta Aktarılabilir Bakiye’ni aşağıdaki yöntemlerle öğrenebilirsin:

  • Paycell uygulamasından
  • 0850 622 60 60 Paycell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak

Bakiyeler üye iş yerine göre farklılık gösterebilir. Kurumsal hatlar için bu durum geçerli değildir. Kurumsal hatlarda Karta Aktarılabilir Bakiye’yi şirket yetkisi belirler.

Karta Aktarılabilir Bakiye’nizi kullanmadığınız durumlarda herhangi bir ücret alınmaz, tamamen ücretsizdir.  

Karta Aktarılabilir Bakiye’nizi kullanmanız durumunda üyelik bedeli 3 aylık dönemlerde alınmakta olup 8,99 TL’dir. 3 aylık dönem sonunda Karta Aktarılabilir Bakiye’nizi tekrar kullanmamanız durumunda herhangi bir üyelik bedeli alınmaz.

Evet, aktarmak istediğiniz tutar karşılığında ödeyeceğiniz işlem ücretini aktarma işlemi sırasında uygulama üzerinde görebileceksiniz.

Hattınızı MOBILODEMEKAPAMA yazıp 5522’ye göndererek ya da Çağrı merkezimizi 0850 622 60 60 numaralı telefondan arayarak Faturana Yansıt işlemlerine kapatabilirsiniz.

  • “AC” yazıp 5522 mesaj atarak,
  • Paycell uygulaması üzerinden,
  • 08506226060 numaralı  Çağrı Merkezi’mizi arayarak 
  • Turkcell BİP üzerinden,
  • Turkcell DO uygulaması üzerinden hattınızı Faturana Yansıt’a açabilirsiniz.

Evet, bu işlem için Faturana Yansıt’ın kullanıma açık olması gerekir. 

Bu işlemden yalnızca Turkcell faturalı ve faturasız bireysel hat sahipleri yararlanabilir.

Yeniden QR oluşturup, QR cihazından okutmalısın.

Tüm banka veya kredi kartlarını ekleyebilirsin. Hatta Paye anlaşmalı noktalarda Paye yemek kartınız ve Paycell hesabın ile de ödeme yapabilirsin.

Tüm banka veya kredi kartlarını ekleyebilirsin. Hatta Paye anlaşmalı noktalarda Paye yemek kartınız ve Paycell hesabın ile de ödeme yapabilirsin

Faturanı ödediğin Turkcell noktasına giderek geçmişe dönük faturanı talep edebilirsin.

Paycell’deki Fatura menüsünde geçmişe dönük işlemleri listeleyebilir, dekontlarını istediğin zaman görüntüleyebilirsin.

Ödemiş olduğun faturanı bir gün sonra tekrar kontrol etmeni rica ederiz, ödenmiş olarak göreceksin. Çünkü sistemsel kayıtlar akşamları geç saatlerde güncelleniyor.
Ertesi gün faturanı hala ödenmemiş olarak görürsen 0850 622 60 60’yi arayarak veya info@paycell.com.tr adresine mail atarak bilgi vermelisin.

Sistemde bazen teknik problemler yaşanabiliyor. Faturanın daha önce farklı bir kanaldan ödemediğine eminsen bir süre sonra tekrar denemeni tavsiye ederiz.

Faturanı ödediğin aynı gün içinde ödeme yaptığın mağazaya giderek iptalini talep edebilirsin. Eğer yanlış ödediğini ertesi gün farkettiysen faturanın bağlı olduğu kurum ile iletişime geçmelisin.

Faturanı Paycell’den ödediysen 0850 622 60 60’yi arayarak yanlış ödediğin faturanı aynı gün içinde iptal edebilirsin. 

Paycell’den ödeyeceğin bütün faturaları ek bir ücret olmadan ödeyebilirsin. (Sadece Financell taksit ödemeleri ücretlidir)
Turkcell noktaları ve Paycell logosu gördüğün anlaşmalı üye işyerlerinde geçerli ücretlerimiz ücretlendirme menüsüne göz atabilirsin.

Hayır. Faturaların bir bankada otomatik ödemede olsa dahi son ödeme tarihi gelmeden faturanı Paycell’den, Turkcell noktalarından veya Paycell logosunu gördüğün tüm anlaşmalı üye işyerlerinden ödeyebilirsin.

Şuan sadece Turkcell faturalarını otomatik ödemeye verebilirsin. Çok yakında bütün kurumlar için otomatik ödeme talimatı verebileceksin. O zamana kadar, Paycell’den faturanı öderken ‘’Faturamı Kaydet ‘’ tuşuna basarak faturanı kaydedip bir sonraki fatura ödemende fatura bilgilerini girmeden hızlıca faturanı ödeyebilirsin.

Tüm faturalarını nakit, banka/kredi kartı veya Paycell kart ile ödeyebilirsin.

Elektrik, su, doğalgaz, internet ,telefon ,tv vb tüm faturalarını Paycell uygulamasından ve bütün Turkcell noktalarından ödeyebilirsin.Ayrıca Paycell logosunu gördüğün tüm anlaşmalı üye işyerlerinde de ödemelerini kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsin.

Paycell Destek Ekibi haftanın 6 günü (Pazar hariç) saat 07:30 ile 22.00 arası destek oluyor. Destek ekibine aşağıdaki telefon numarasından ya da e-posta göndererek ulaşabilirsin.

info@paycell.com.tr adresine mail atarak
0850 622 60 60 nolu telefonu arayarak ya da
Twitter, Instagram ve Facebook Paycell sayfalarından iletebilirsin.

Paycell Destek Ekibi haftanın 6 günü (Pazar hariç) saat 07:30 ile 22.00 arası destek oluyor. Destek ekibine aşağıdaki telefon numarasından ya da e-posta göndererek ulaşabilirsin.

info@paycell.com.tr adresine mail atarak
0850 622 60 60 nolu telefonu arayarak ya da
Twitter, Instagram ve Facebook Paycell sayfalarından iletebilirsin.

Paycell Bayi Sistemi üzerinden nakit olarak İstanbulkart dolumu yaptıktan sonra müşterinizin kartını sadece bir defaya mahsus İstanbulkart yükleme noktalarına okutması gerekmektedir. Bu işlem yaptıktan sonra dolum işlemi tamamlanmış olur.

Bu işlemi; Otomatik Dolum makineleri, Akıllı duraklardaki online talimat yükleme noktaları, iTaksi tabletlerinden müşteriniz kartını okutarak ya da NFC destekli Android telefonlarda mobil uygulamadan bakiye görüntüleyerek yükleme talimatlarını İstanbulkart’larına aktarabilirler.

OKC ile yapılan yüklemelerde bakiye karta anında yansır, müşteriniz kartını ulaşımda hemen kullanabilir.

Paycell sistemi içinden dolum yaptıktan sonra OKC den çıkan slip/bilgilendirme fişini müşterinize verebilirsiniz. Bilgilendirme fişinde önceki bakiye -yükleme tutarı-yeni bakiye gibi tüm bilgiler bulunmaktadır.

Sistemde yaşadığınız her türlü teknik sorun ve soruların için 0850 622 60 60’yi arayarak destek alabilirsiniz.

İstanbulkart’a dolumu nakit, banka/kredi kartı veya Paycell kart ile yapabilirsiniz.

Sözleşmenizi imzaladıktan sonra arkadaşlarımız Paycell sistemlerinin ister bilgisayarınıza ister ödeme kaydedici pos cihazına isterseniz her ikisine de kurulumunu yapacak ve size nasıl kullanacağınız ile ilgili ufak eğitimler verecektir.

İstanbulkart yüklemesi yapabilmeniz için öncelikle PAYCELL temlisici /üye işyeri olmalısınız.

Paycell Destek Ekibi haftanın 7 günü saat 07:30 ile 22.00 arası size destek vermektedir. Destek ekibine aşağıdaki numara yada e-mail ile ulaşabilirsiniz:

Telefon:  0850 502 36 18

E-mail:  paycell-destek@turkcell.com.tr

Entegrasyonu yapılan Paycell POS ekranlarınızdan/uygulamalarınızdan işlem iptali menüsündeki adımları takip ederek işlemi iptal eder, yeni tutarı girerek işlemi başarı ile sonuçlandırabilirsiniz.

Entegrasyonu yapılan Paycell POS ekranlarınızdan/uygulamalarınızdan işlem iptali menüsündeki adımları takip ederek işlemi tamamlayabilirsiniz.

Sözleşmeyi imzaladıktan sonra Paycell saha ekibi, bilgisayarınıza ve/veya ödeme kaydedici pos cihazınıza gerekli sistemlerin kurulumunu yapar. Size kart dolumu ile ilgili eğitimler verir. Sonrasında kolayca kart dolum işlemine başlayabilirsiniz.

Paycell temsilcisi olduğunuzda, satılan her kart ve yapılan her dolum işleminden komisyon alır, yeni gelir kaynakları yaratırsınız. Paycell Kart’ın avantajlarla dolu dünyasından faydalanmak isteyen yeni müşterileri mağazanıza çeker ve mağaza içi yoğunluğunuzu arttırırsınız.

Paycell Destek Ekibi haftanın 7 günü saat 07:30 ile 22.00 arası size destek vermektedir. Destek ekibine aşağıdaki numara yada e-mail ile ulaşabilirsiniz:

Telefon:  0850 502 36 18

E-mail:  paycell-destek@turkcell.com.tr

Şu anda maalesef otomatik ödeme talimatı alamıyoruz.

Sistemsel kayıtlar gün sonu güncellendiğini için müşteriniz faturasını ödenmemiş olarak görebilir. Faturayı ertesi gün tekrar kontrol etmesini rica edebilirsiniz.

Ertesi gün fatura hala ödenmemiş olarak gözüküyorsa konuyu Paycell’e aşağıdaki telefon yada mail adresinden iletebilirsiniz.

Telefon: 0850 502 36 18

E-mail: paycell-destek@turkcell.com.tr

Müşterinizin işyerinizden ödemiş olduğu faturayı aynı gün içinde yine Paycell sistemi üzerinden iptal etme imkanınız var. Paycell Fatura sisteminde bulunan “fatura iptal” menüsünden ilgili faturayı sorgulayarak iptal işlemini tamamlar ve müşterinize parasını iade edebilirsiniz.

Ancak müşteriniz ödediği bir faturayı ertesi gün iptal etmek isterse bu işlemi siz yapamazsınız. Fatura hangi kuruma aitse müşterinizi o kuruma yönlendirmelisiniz.

Müşterinizin işyerinizden ödemiş olduğu faturayı aynı gün içinde yine Paycell sistemi üzerinden iptal etme imkanınız var. Paycell Fatura sisteminde bulunan “fatura iptal” menüsünden ilgili faturayı sorgulayarak iptal işlemini tamamlar ve müşterinize parasını iade edebilirsiniz.

Ancak müşteriniz ödediği bir faturayı ertesi gün iptal etmek isterse bu işlemi siz yapamazsınız. Fatura hangi kuruma aitse müşterinizi o kuruma yönlendirmelisiniz.

Paycell’le işlem bittikten sonra ya da geriye dönük olarak dekont verebilirsiniz. Fatura ödemesini aldıktan sonra menüde karşınıza çıkan ekrandan dekont görüntüleyip müşterinize verebilirsiniz.

Sözleşmeyi imzaladıktan sonra Paycell saha ekibi, bilgisayarınıza ve/veya ödeme kaydedici pos cihazınıza gerekli sistemlerin kurulumunu yapar. Size ödeme alma ile ilgili eğitimler verir. Sonrasında kolayca ödeme almaya başlayabilirsiniz.

Paycell ile fatura ödeme hizmeti sağladığınızda, fatura başına bir komisyon alır ve mağazanıza yeni gelir kaynakları yaratırsınız. Paycell Fatura sistemine girdiğinizde alacağınız komisyon ekranda gözükür. Bu tutarı işlem sonunda dekontta da kontrol edebilirsiniz.

Paycell’den aldığın yatırım ürünleri banka hesaplarında saklanmaktadır.

Paycell’de yer alan yatırım ürünlerinin fiyatları Colendi A.Ş.’nin çalıştığı bankalar tarafından belirlenmektedir, bu nedenle ürünlerin fiyatları diğer yatırım platformlarına göre farlılık gösterebilir.

Paycell’den yapılan altın ve gümüş alım satım işlemleri Colendi A.Ş. tarafından gerçekleştirilmektedir. Paycell sadece ödeme aracılık hizmeti vermektedir.

Yatırım ürünü alım ve satım işlemleri için %1 işlem ücreti alınmaktadır. Karta Aktarılabilir Limit ile gerçekleştirilen işlemlerde buna ek olarak %7,9 işlem ücreti yansıtılmaktadır.

Yatırım işlemleri ile ilgili tüm dilek ve şikayetlerini 0850 622 60 60 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bize iletebilirsin.

Paycell’den aldığın yatırım ürünlerini fiziki olarak teslim alamazsın.

Yatırım işlemleri anlık olarak gerçekleştirildiği için, iptal veya iade söz konusu değildir.

Maalesef başka platformlardaki yatırım ürünlerini Paycell’e transfer edemezsin.

Aldığın yatırım ürünlerini Paycell dışına transfer edemezsin. Yalnızca uygulama içinde alım ve satım yapabilirsin.

Yatırım ürünlerinin güncel fiyatlarını “Yatırım İşlemleri” menüsünde yer alan “Piyasa Bilgileri” alanından takip edebilirsin. Buna ek olarak ürünlerin bir önceki günün piyasa kapanış fiyatına göre fiyat değişimini* gözlemleyebilirsin.

*Fiyat değişimleri pazartesi günleri hariç hafta içi, bir önceki günün piyasa kapanış fiyatına göre, pazartesi günü ise Cuma günü piyasa kapanış fiyatına göre hesaplanır. Cumartesi ve Pazar günleri ise Cuma günü piyasa kapanış anındaki fiyat değişimine sabitlenir.

Tek seferde minimum 0,01 Gram, maksimum 25 Gram Altın alabilir veya satabilirsin. Gümüş işlemlerinde ise bu limitler minimum 1 Gram maksimum 2.500 Gram’dır.

KYC’si (Kimlik Teyidi) olmayan müşterilerimiz için ise limitler MASAK mevzuatı çerçevesinde sınırlandırılmıştır. KYC’si (Kimlik Teyidi) olmayan müşterilerimiz ay içerisinde kartlarına en fazla 1.250 TL yükleyebilir ve harcayabilirler. Ek olarak müşterilerimizin kartlarının anlık bakiyesi 1.250 TL’yi geçemez. Yatırım ürünleri alım satım işlemleri de bu limitler dahilinde gerçekleştirilebilir.

Uygulamada  “Yatırım İşlemleri” menüsünde “Yatırımlarım” başlığı altında, sahip olduğun yatırım ürünlerini görebilirsin. Satın aldığın ürünlerin alış anına göre fiyatlarının değişimini gözlemleyebilirsin.

Paycell Kart’ın veya Karta Aktarılabilir Bakiye’n ile yatırım ürünü alabilirsin.

18 yaşından büyük tüm müşterilerimiz yatırım işlemi yapabilir.

Paycell’de altın veya gümüş alabilir, uygulama içerisinden bu ürünlerin güncel fiyatlarını takip edebilirsin. Çok yakında farklı yatırım ürünlerine de erişebileceksin.

Kullanılamaz. MNT işlemi sonrasında puanlar/kuponlar ve Hediye Paralar iptal olmaktadır, haklar iade edilememektedir. Devir durumunda hesap kapandığı için kullanılamaz.

Kampanyanın iptali mümkün değildir.

Hediye Dünyam’da her kataloğun ayda bir kere alınması sınırı bulunuyor. Yani günlük 1 GB paketini ayda yalnızca bir kere alabilirsin ancak bunun yanında başka paket ve hediye çeklerinden faydalanabilirsin. (Samsung Çeki, Tatil Sepeti çeki vb)
Bunun yanında bir ayda toplamda 15.000 puan tutarında toplam paket satın alımı yapabilirsin. Yani 50 TL Samsung çeki 15.000 puan ise o ay içinde başka hediye alımı yapamazsın.

Hayır, silinmez. Hediye dünyam havuzunda kalmaya devam eder.

Hayır, hediye çeklerinin iptali mümkün değildir.

Evet, birleştirilebilir. Örneğin Migros’tan 10 TL ve 50 TL’lik iki kod aldığında ikisi aynı alışverişte kullanabilirsin.

Hediye çeklerinin geçerlilik süresini, Paycell uygulaması Hediye Dünyam – Kuponlar bölümünden kontrol edebilirsin.

Data hatları ile kullanılamaz.

Hayır, Paycell Puan’larını yurt dışında kullanamazsın.

Puanlarını aynı şekilde kullanmaya devam edebilirsin.

Hayır, sadece Paycell Kart ve Karta Aktarılabilir Bakiye ile yapacağın alışverişlerde ya da Paycell uygulamasından yapacağın kurum fatura işlemlerinde puan kazanırsın.

Paycell Puan’dan yararlanabilecek müşteri sayısında kısıtlama bulunmamaktadır.

Hayır, Paycell Puan’lar numarana tanımlanır.

Hayır.

Paycell Hediye Dünyam kapsamında aynı yıl içerisinde kazandığınız puanlar, bir sonraki yılın Mart ayında silinecektir.

Paycell Kart ve Karta Aktarılabilir Bakiye ile yaptığın alışverişlerde ya da Paycell’den ödediğin kurum faturaları sonucu kazandığın Paycell Puan’lar, yaptığın harcamayı iade ettiğin durumda geri alınır.
Turkcell Ödeme ve Elektronik Para Hizmetleri A.Ş. kampanyayı durdurma ve değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Hayır, tüm operatör kullanıcıları kazanabilir.

Transfer yaptığın tarihten itibaren 30 gün sonra tekrar transfer yapabilirsin. Yani transfer limiti 30 günü doldurduktan sonra yenilenir.

Paycell Hediye Dünyam sayfasındaki “Puan Paylaş” butonuna tıklayarak, gönderim yapmak istediğin telefon numarasını rehberden seçer ve dilediğin tutarda Paycell Puan’ı gönderirsin.

Kazandığın puanları, başka bir numaraya ya da kullanıcıya transfer edebilirsin. Tek seferde en fazla 500 Paycell puan transfer edilebilir. Bir ay içerisinde bir kullanıcı en fazla 1000 Paycell Puan transfer edebilir. Bir kullanıcı, en fazla 2 diğer kullanıcıdan toplam 1000 Paycell Puan alabilir.

Paycell Hediye Dünyam kapsamında ödül kazanabilmek için, Paycell Kart ve Karta Aktarılabilir Bakiye ile harcama yapman ya da Paycell uygulamasından kurum faturası ödemen gerekir.

• Kartına bakiye yükledikten sonra Otomatik Dolum makineleri, akıllı duraklardaki online talimat yükleme noktaları ve itaksi tabletlerinden kartını okutman gerekir.
• NFC destekli Android telefonun varsa, bakiye yükleme talimatını verdikten sonra İstanbulkart’ını telefonuna dokundurarak işlemi tamamlamalısın.

*Metro turnikelerinde kart dokundurulduğunda yükleme sağlanmamaktadır.

0850 477 7293 numaralı çağrı merkezini arayarak yaşadığın sorunu bize iletebilirsin.

İstanbulkart bakiyesi ve yemek kartı bakiyesi ayrı ayrı tutuluyor. Bakiyeler arası transfer şu anda yapılamıyor. Ancak İstanbulkart bakiyesinin yemek kartı bakiyesine aktarılması özelliğini de en yakın zamanda hizmete sokacağız.

Bu özellik şu anda sadece anonim kart olarak kullanılabiliyor. En yakın zamanda kişiselleştirilmiş kart kullanımını da hizmete sokacağız.

Paycell uygulamasından kartın arka yüzünde yer alan İstanbulkart numarasını girerek veya İstanbulkart dolum noktalarından yüklemeni yapabilirsin.

Evet, bunun için Paye Kart’ını temassız ödeme uyumlu cihaza okutman yeterli.

  • Paye Kart’ını Paycell uygulamasında ödeme yöntemi olarak ekle. Bunu bir kere yapman yeterli!
  • Paycell ana ekranında “QR Göster” alanına gir.
  • Ekranda oluşan kodu QR okuyucu cihaza okut veya QR kodun altında bulunan 6 haneli sayıyı kasiyere söyle.
  • Ödeme yöntemi ekranında Paye Kart’ı seç ve işlemi onayla.

Paye Kart dünyasına katılmasını istediğin işyerleri varsa Paycell uygulaması anasayfadaki profil butonuna tıklayıp önerilerini bizimle paylaşabilirsin.

Paycell uygulamasından, “Hesap Yönetimi > Akaryakıt Ödeme Ayarları” adımlarını takip ederek kayıtlı plakanı silebilirsin.

Evet, aylık işlem limiti 600 TL’dir. Limit her ayın başında yenilenir.